czwartek, 30 czerwca 2011

17 // Dorysowywane fotografie



Hej  :-)  U mnie zmiany, zmiany  ; D  Byłam dzisiaj u fryzjera. Efekt ? Wycieniowane włosy i ścięta na skos grzywka, które czynią moją twarz nie tak kwadratową jak kiedyś xd . Możecie zresztą sami zobaczyć :  tu  .Do tego zakupy przedobozowe - w mojej szafie zagościła śliczna  floral dress, czyli przebojowa kwiecista sukienka z paskiem :)) Tutaj linki -  1 2 .  Przepraszam za zdjęcia, ale robione kamerką.  Trochę jest na mnie za duża, ale i tak pewnie zaraz przytyję ;/  xd  Jutro jadę na obóz, muszę się jeszcze spakować i dokupić parę rzeczy. Nie czuje tych wakacji przez ciągle burze i deszcze, ale mam nadzieję ze na wyjeździe poczuję, i to bardzo !  ; DD   A dzisiaj w notce fotografie dorysowywane. Wykonał je bardzo utalentowany człowiek z Wybrzeża Kości Słoniowej - Ben Heine, który jest malarzem, fotografem, ilustratorem i portrecistą, oraz stworzył cykl prac Aparat vs. Ołówek ,czyli właśnie dorysowywane fotografie :))  Enjoy ! ♥































_______________________________________________



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz